یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 22:51

کد خبر 646283

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 19:02:22


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: ما از جنگ فرار نمی‌کنیم و آماده هر جنگی با رژیم صهیونیستی هستیم


آخرین خبر/ ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در مصاحبه با آخرین خبر در جواب به اینکه چرا پاسخ ترور شهید هنیه را ایران نداد و امروز با ترورهای دیگری از جمله ترور سید حسن نصرالله روبرو هستیم گفت: پاسخ به ترور شهید هنیه قطعی است؛ دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد و همچنین در مورد شهید نصرالله هم می‌گویم که همرزمان شهید و فرماندهان حزب‌الله قطعا پاسخ در خوری به رژیم صهیونیستی خواهند داد.

ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس:
*پاسخ به ترور شهید هنیه قطعی است. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.
*پاسخی قاطع و عبرت آموز خواهیم داد اما زمان آن مشخص نیست و فرماندهان ما در حال برآوردی برای موثرترین و درس‌آموزترین جواب به رژیم اسرائیل هستند.
*در مورد شهید نصرالله هم می‌گویم که همرزمان شهید و فرماندهان حزب‌الله قطعا پاسخ در خوری به رژیم صهیونیستی خواهند داد.
*ما از جنگ فرار نمی‌کنیم و آماده رویارویی و هر جنگی با رژیم صهیونیستی هستیم.
*امروز به صراحت می‌گوئیم که رژیم صهیونیستی را زدیم و می‌زنیم. اسرائیل جرات حمله زمینی را ندارد چراکه توان آن را هم ندارد.
*ابهت رژیم صهیونیستی بعد از طوفان‌الاقصی فروریخت. کمک‌های غرب و آمریکا برای اسرائیل مثل داروهای موقت سرطانی است که هیچ امیدی بهش نیست و در نهایت از بین خواهد رفت.
*اسرائیل را شیمی درمانی می‌کنند تا مرگ آن به تعویق بیافتد.
*مسئله مهاجران یکی از چالشهای مهم کشور است و با دستو و بخشنامه هم موضوع حل نخواهد شد.
*دیوار مرزی باید احداث شود، دولت افغانستان باید پاسخگو باشد، قواعد داخلی کشور باید محدود کننده باشد، در استفاده از خدمات بانکی محدودیت وجود داشته باشد، تردد آنها کنترل شود و یکسری کارهای سلبی و ایجابی و فرهنگی دیگر را می‌طلبد.
خبرنگار: حمیدرضا عراقی


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط