دوشنبه 09 مهر 1403 - 00:02

کد خبر 646318

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 19:39:09


حق بیمه پرسنل شهرداری رشت ماهانه پرداخت می‌شود


تسنیم/ شهردار رشت با بیان اینکه طی چند وقت گذشته برخی پرسنل درخصوص وضعیت بیمه دچار مشکل بودند که با پیگیری‌های انجام شده، مشکل بیمه آنان حل شده، گفت: پنج میلیارد تومان نیز بابت بیمه پرسنل شهرداری روزگذشته به تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

رحیم شوقی، شهردار رشت امروز در یکصدوچهل و سومین جلسه علنی شورای شهر رشت در ساختمان جلسات شورا با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزاب الله لبنان اظهار کرد: مرد بزرگی همچون شهید نصرالله جان خود را کف دستش گرفت تا همه ما در آرامش زندگی کنیم و ان شااله به زودی شاهد ذلت و نابودی رژیم صهیونیست باشیم.  

وی با اشاره به پرداخت مرتب و ماهانه حق بیمه پرسنل شهرداری گفت: طی چند وقت گذشته برخی پرسنل درخصوص وضعیت بیمه دچار مشکل بودند که با پیگیری‌های انجام شده، مشکل بیمه آنان حل شده و پنج میلیارد تومان نیز بابت بیمه پرسنل شهرداری روزگذشته به تامین اجتماعی پرداخت شده است. 

شهردار رشت با بیان اینکه مشکلاتی نیز درخصوص بیمه پرسنل از ادوار گذشته وجود داشت و برای حل آن در حال پیگیری هستیم، افزود: یکی از دغدغه‌های مردمی درخصوص نصب تابلوهای اعلام خطر برای پروژه‌ها است که این اقدام حتما مورد توجه بوده و باید انجام شود. 

به گفته شوقی،  در خصوص پروژه‌های روز شمار با توجه به اینکه عواملی به غیر از نیروهای شهرداری نیز در اجرا و اتمام یک پروژه تاثیرگذار هستند، بنابراین نصب تابلوی روز شمار ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند چرا که در تمام شدن یک پروژه چند دستگاه مشغول به فعالیت هستند. 

وی با اشاره به جلوبودن شهرداری در پروژه‌های عمرانی زودتر از زمان درنظر گرفته شده، افزود: طبق برنامه ریزی و تلاش‌های پرسنل شهرداری، امیدوارم تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از برخی پروژه‌های مهم شهری باشیم و تمام تلاش خود را در این راه به کار می‌گیریم. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط