یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 23:03

کد خبر 646368

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 20:26:19


تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر زنجان آماده اعزام به لبنان هستند


مهر/ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم‌های واکنش سریع و تیم درمان اضطراری هلال‌احمر استان به منظور امدادرسانی و کمک به مجروحان آماده اعزام به لبنان هستند.

حکمت‌الله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان اعلام کرد: امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، اعضای خانه‌های هلال، جوانان و تیم درمان اضطراری متشکل از پزشکان و پرستاران آماده اعزام به لبنان برای ارائه خدمات امدادی و درمانی هستند.

وی تاکید کرد: این تیم های بیان شده و تیم های سحر، در راستای کمک به مجروحان و جنگ‌زدگان لبنانی براساس وظیفه ذاتی خود در حوزه کمک های بشردوستانه و امدادرسانی به مردم آلام‌دیده در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در همه شعب هلال احمر استان با همراهی و مشارکت امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، اعضای خانه های هلال و جوانان هلال‌احمر با برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک به مردم مظلوم و ستمدیده لبنان، یمن و غزه در مصلاهای نماز جمعه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین و نیکوکاران در سطح استان کردند.

هاشمی اظهارداشت: کارکنان، نیروهای داوطلب هلال‌احمر استان زنجان اعم از امدادگران، نجاتگران، کادر درمانی، پرستاران و نیروهای فعال در حوزه بهداشت و درمان که علاقمند به ارایه خدمات امدادی و درمانی به هموطنان جنگ زده در لبنان هستند، می توانند از طریق لینک اقدام به نام نویسی در این طرح بشردوستانه کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط