دوشنبه 09 مهر 1403 - 02:03

کد خبر 646398

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 21:18:54


رسانه انگلیسی: آمریکا از اهرم فشار خود بر اسرائیل استفاده نکرد


ایسنا/ رسانه انگلیسی نوشته آمریکا در مواجهه با سرکشی رژیم صهیونیستی، باید حمایت تسلیحاتی خود از این رژیم را قطع می‌کرد.

به گزارش ایسنا، رسانه انگلیسی در مقاله‌ای با اشاره به ترور شهید «سید حسن نصرالله» به دست رژیم صهیونیستی، گزارش داد این جنایت تلاش‌های دیپلماتیک برای کنترل تنش‌ها را از با شکست مواجه کرده و ممکن است پای ایالات متحده را به جنگی تمام‌عیار در غرب آسیا باز کند.

به گزارش میدل‌ایست‌آی، حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی موجب حیرت سه مقام آمریکایی شد که با رسانه انگلیسی گفت‌وگو کردند.

آن‌ها در این گفت‌وگو اظهار کردند که ممکن است رژیم صهیونیستی با این حمله پای ایالات متحده را به جنگ منطقه‌ای در غرب آسیا باز کرده باشد.

در این گزارش آمده است: «به مدت چندین ماه، دولت بایدن می‌گفت بر دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه متمرکز شده است، با این امید که از گسترش تنش‌های منطقه‌ای جلوگیری کند. اکنون دیپلمات‌های آمریکایی می‌گویند کشتن نصرالله تمامی توجهات را به لبنان و محور مقاومت معطوف کرده است.»

یک دیپلمات آمریکایی که از تصمیمات مقامات صهیونیست آگاهی دارد، به رسانه انگلیسی گفت رژیم اشغالگر در آستانه حمله زمینی به لبنان است. او می‌گوید: «آنها می‌گویند تهاجم زمینی نه‌تنها برای بازگرداندن اسرائیلی‌ها به مناطق شمالی، بلکه برای جلوگیری از حمله به تل‌آویو ضروری است.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط