دوشنبه 09 مهر 1403 - 01:02

کد خبر 646470

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 22:54:42


مراسم یادواره شهدای جهادگر جهاد کشاورزی کردستان برگزار شد


مهر/ مراسم یادواره شهدای جهادگر جهاد کشاورزی کردستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و با تجلیل از خانواده معظم شهدا در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

پیمان اسکندری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان پیش از ظهر یکشنبه در این یادواره ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار کرد: بعد از فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358 جهاد سازندگی در قالب یک شورا تشکیل شد و براساس آن جهادگران به فعالیتهایی در حوزه عمراین و آبادانی منطقه پرداختند.

پیمان اسکندری خاطرنشان کرد: پشتیبانی از رزمندگان در زمان جنگ تحمیلی نیز از خدمات جهادگران جهاد سازندگی است که در آن دوران رقم خورد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی کردستان بیش از هزار و ۷۰۰ شهید، جانباز و رزمنده دارد، یادآور شد: برخورداری از ایثار مخلصانه از ویژگی های بارز جهادگران محصوب می‌شود که در کل کشور خدمات ارائه کرده و می‌کنند.

مراسم یادواره شهدای جهادگر جهاد کشاورزی کردستان برگزار شد

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی کردستان 92 شهید، 70 جانباز و بیش از هزار و 700 رزمنده تقدیم انقلاب اسلامی کرده که برای استان کردستان مایه افتخار است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه کارکنان جهاد کشاورزی اغلب دارای سنین دهه 60 و 70 هستند ، افزود: باید این افراد با روش و منش زندگی شهدا آشنا شوند و برگزاری یادواره جهادگران قدمی برای تحقق این مهم بود.

مراسم یادواره شهدای جهادگر جهاد کشاورزی کردستان برگزار شد

اسکندری امنیت غذایی را اصلی ترین رسالت این سازمان برشمرد و گفت: باید با نگاه و رویکرد جهادی برای توسعه و امنیت غذایی گام برداشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط