دوشنبه 09 مهر 1403 - 01:56

کد خبر 646484

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 23:11:29


لغو جشن مهر سینمای ایران در گلستان


فارس/ مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی گلستان در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان از لغو جشن مهر سینمای ایران در گلستان، خبر داد.

الهام متین، مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: در پی وقوع این جنایت جشن مهر سینمای ایران در گلستان لغو و به زمان دیگری موکول شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با محکوم‌کردن جنایت‌های پردامنه رژیم صهیونیستی و اقدام جنایت‌کارانه‌اش در ضاحیه جنوبی بیروت، گفت: جشن مهر سینمای ایران در استان گلستان که مقرر بود ۸ تا ۱۰ مهرماه برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی تاکید کرد: سید حسن نصرالله با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم‌ستیزانه، ظفرمندی‌های ماندگاری را برای جبهه عظیم مقاومت به ارمغان آورد و همواره در مبارزاتی سخت و نفس‌گیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایت‌کاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان و جبههٔ مقاومت دفاع می‌کرد. متین ادامه داد: به لطف الهی مقاومت زنده است و مستحکم‌تر از قبل، این جنایت عظیم و نابخشودنی را پاسخ خواهد داد و آرمان مقدس سید مقاومت در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد.

وی گفت: بدون شک چنین اقدامات بزدلانه‌ای کوچک‌ترین تأثیری بر تلاش نیروهای مقاومت و عزم ملت‌های آزاده جهان نخواهد داشت و بلکه انگیزه مبارزه با این رژیم جنایت‌کار و کودکش را دوچندان خواهد کرد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط