دوشنبه 09 مهر 1403 - 01:59

کد خبر 646488

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 23:28:39


نهمین جشنواره جایزه فیروزه در استان مرکزی برگزار می‌شود


مهر/ مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی مرکزی از برگزاری نهمین دوره جشنواره جایزه فیروزه در این استان خبر داد.

حسین محمودی‌فر، مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی مرکزی اظهار کرد: رویداد جشنواره جایزه فیروزه هرساله به صورت کشوری با حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی و سه رویکرد ایده های استارت آپی، کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده و فعال در دو مرحله برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره جایزه فیروزه در این استان، یادآور شد: ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت ها و نیازهای کشور، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع فرهنگی، زمینه سازی به منظور هم افزایی شرکت کنندگان صنایع فرهنگی از اهداف این جشنواره است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در جشنواره جایزه فیروزه تا پایان آبان ماه جاری است، تاکید کرد: تولید اسباب بازی، عروسک، هدایای فرهنگی، نوشت افزار و طراحی شخصیت، موضوعات این جشنواره است.

محمودی فر با اشاره به اینکه ایده های نوجوانان در عرصه صنایع فرهنگی با موضوعات جشنواره بخش ویژه این رویداد به شمار می آید افزود: برگزاری جشنواره به صورت مجازی از طریق زیرساخت الکترونیکی که دبیرخانه جشنواره کالاهای فرهنگی مستقر در اداره کل مجامع،تشکل ها و فعالیت‌های فرهنگی طراحی کرده انجام می شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط