یک‌شنبه 09 دی 1403 - 22:30

کد خبر 102690

شنبه 03 تیر 1402 - 10:38:47


ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری زنجان توسط مردم


فارس/ معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار زنجان گفت: سامانه نظرسنجی کارکنان به‌منظور سنجش میزان رضایت‌مندی از نحوه ارائه خدمات در شهرداری زنجان راه‌اندازی شد.

قهرمان مطلبی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار زنجان اظهار کرد: به همت و تلاش راهبردی مدیری تحول و نوسازی شهرداری، طرح نظرسنجی کارکنان در قالب سامانه و به منظور شفافیت در عملکرد برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان متقاضی اجرایی می شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار زنجان افزود: پیشبرد اهداف و بهبود خدمات‌رسانی در مجموعه مدیریت شهری نیاز به تجزیه و تحلیل موردی از رفتار کارکنان با مراجعین دارد تا بدین ترتیب علاوه بر استاندارد‌سازی جنبه‌های تشویقی شغل مورد تصدی افراد، تسریع در روند انجام امورات و رضایت مندی ارباب رجوع را به همراه داشته باشد.
وی با اشاره به نصب تابلوهای حاوی QRکد و شناسه نظرسنجی مدیران و کارکنان هر حوزه در سر درب محل فعالیت آنها افزود: در روش نخست شهروندان می‌توانند ضمن فعال کردن اینترنت تلفن همراه خود با اجرای نرم‌افزار دوربین یا بارکد خوان مقابل QRکد وارد سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شده و پس از ثبت شماره همراه با دریافت کد امنیتی به سولات مطرح شده برای نظرسنجی کارمند ارائه کننده خدمت پاسخگو باشند.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار زنجان، بهره‌برداری از شناسه نظرسنجی مندرج در تابلوی هر یک از کارکنان را بعنوان روش دوم اجرای این طرح دانست و گفت: شهروندان متقاضی خدمات با وارد کردن شناسه مورد نظر هر کارمند در گوشی همراه خود می‌توانند در این نظرسنجی شرکت کنند.
وی با تقدیر از حس مسولیت‌پذیری مراجعین در شهرداری خاطرنشان داشت: از شهروندان متقاضی خدمت در شهرداری درخواست داریم با دقت تمام و بدون در نظر داشتن ملاحظات به سوالات مطرح شده پاسخ دهند تا همکاری و مشارکت گسترده آن ها برای در خدمات‌رسانی بهتر شهری، یاریگر شهرداری باشد. 



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط