شنبه 07 مهر 1403 - 00:53

کد خبر 110902

شنبه 10 تیر 1402 - 18:30:00


رشد سریع مو با سیب زمینی!


پارسه گرد/ سیب زمینی از جمله مواد غذایی محبوب در سراسر جهان محسوب می شود و از آن در غذاهای مختلف و به شکل های متفاوتی استفاده می شود. سیب زمینی به جز استفاده در غذا، کاربردهای متفاوت بسیاری نیز دارد. از سیب زمینی می توان برای از بین بردن زگیل، پاک کردن شیشه، براق کردن کارد و چنگال و از بین بردن لکه های آفتاب سوختگی استفاده کرد. افزون بر این کاربردها، از آب سیب زمینی برای تقویت و رشد مو نیز استفاده می شود. خواص آب سیب زمینی سیب زمینی حاوی ویتامین B، ویتامین C، زینک، نیاسین و آهن است که این مواد باعث تغذیه فولیکول مو شده و رشد مو را بهبود می بخشند.

سیب زمینی پوست سر را تمیز می کند و فولیکول مو را از ناخالصی ها پاک کرده و رشد مو را بهتر می کند. پاک شدن فولیکول مو باعث می شود تا شوره سر از بین رفته و از ریزش مو جلوگیری شود. استفاده از آب سیب زمینی باعث می شود تا موهای شما براق و درخشان شوند. از سیب زمینی به همراه موادی مانند عسل و تخم مرغ می توانید به عنوان ماسک مو استفاده کنید. چگونه آب سیب زمینی را بگیریم؟ برای این کار یک عدد سیب زمینی و 10 دقیقه زمان نیاز دارید.

1. سیب زمینی را شسته و پوست آن را بکنید.

2. سیب زمینی را به قطعات کوچک خرد کرده و داخل مخلوط کن بیاندازید تا پوره یکنواختی به دست آید.

3. اگر پوره زیاد غلیظ باشد، با کمی آب آن را رقیق کنید.

4. با استفاده از از یک صافی توری، آب سیب زمینی را جدا کنید.

5. سعی کنید تا هر گاه نیاز به آب سیب زمینی داشتید، آن را به صورت تازه تهیه کنید. از این آب برای استفاده در انواع ماسک آب سیب زمینی برای مو می توانید استفاده کنید



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط