پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 19:49

کد خبر 11181

دوشنبه 14 فروردین 1402 - 10:10:00


کشف ۳۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در مهدی‌شهر


فارس/ فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۳۴ فقره سرقت با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهر درجزین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان مهدی‌شهر قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس با اقدامات هوشمندانه و تلاش‌های شبانه‌روزی، یک نفر را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر بیان کرد: متهم ۲۶ ساله معتاد که دارای سوابق کیفری متعدد است، در تحقیقات انجام‌شده به ۳۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی این شهرستان اعتراف کرد.
عرب با اشاره به کشف تعدادی از اموال مسروقه از مخفیگاه متهم به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال، خاطرنشان کرد: کشف سایر اموال مسروقه و شناسایی مالخران به‌صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
وی ضمن درخواست از شهروندان برای رعایت نکات ایمنی هنگام ترک منزل در تعطیلات پایانی نوروز گفت: انتظار می‌رود شهروندان در صورت مشاهده افراد یا وسیله نقلیه مشکوک در محله خود، سریعاً آن را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط