پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 20:14

کد خبر 11186

دوشنبه 14 فروردین 1402 - 10:08:00


انهدام باند 3 نفره سارقان مسلح در زاهدان


باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند ۳ نفره سارقان سرقت‌های مسلح و به عنف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان با ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در ادامه طرح تشدید مقابله با سرقت و دستگیری سارقان سابقه دار با تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی سارقان سابقه دار، موفق به کشف سرنخ‌هایی از باند ۳ نفره سارقان سرقت‌های مسلح و به عنف در سطح شهرستان زاهدان شدند و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با جمع بندی یافته‌های پلیسی و شناسایی هویت و محل اختفای سارقان با تشکیل تیم‌های عملیاتی اقدام به تعقیب و مراقبت شبانه روزی در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس ۳ نفر از سارقان سابقه دار در یکی از محلات زاهدان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
سردار جلیلیان با اشاره به اعتراف سارقان به ۲۲ فقره سرقت مسلحانه تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده یک دستگاه خودروی مسروقه پژو پارس، یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتو سیکلت که دارای سابقه سرقت مسلحانه در اسفند ماه ۱۴۰۱ بود از متهمان کشف و توقیف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده خاطر نشان کرد؛ متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط