چهارشنبه 04 مهر 1403 - 05:02

کد خبر 11333

دوشنبه 14 فروردین 1402 - 11:58:00


فوت ۶ شهروند زنجانی بر اثر ابتلا به کرونا


ایلنا/ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی کشور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: ۲ شهرستان سلطانیه و ماهنشان در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

مشهود تقی‌لو، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان بیان کرد: بر اساس گزارش های وزارت بهداشت و درمان شهرستان‌های سلطانیه و ماهنشان در وضعیت نارنجی و شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم و ایجرود در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ادامه داد: بنابر اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این هفته ۱۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۴۵ شهر در وضعیت نارنجی بوده و تعداد شهرها با وضعیت زرد نیز به ۲۳۳ مورد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه طی هشت روز گذشته ۵۷ مورد ابتلا و ۴۵ مورد بستری در استان زنجان به ثبت رسید، گفت: در بازه زمانی یاد شده متاسفانه ۶ شهروند زنجانی در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.
تقی لو تاکید کرد: با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی همچنین افزایش تعداد مراجعین و بستری‌های کرونایی در استان، افزایش تعداد مبتلایان در هفته‌های آینده دور از انتظار نیست.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط