دوشنبه 02 مهر 1403 - 10:54

کد خبر 11518

دوشنبه 14 فروردین 1402 - 14:03:00


علی‌آباد کتول - گرگان، پرترددترین محور در نوروز


ایسنا/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز سیزدهم فروردین محور علی آبادکتول به گرگان پرترددترین محور بوده است.

عادل مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی(۲۴ اسفندماه۱۴۰۱) تا پایان روز سیزدهم فروردین بیش از ۱۱ میلیون و ۷۷۸ تردد در استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش را نشان می‌دهد.
وی میزان ترددهای ورودی را ۷۹۵ هزار و  ۶۷۴ مورد اعلام کرد و افزود: همچنین در این ایام ۷۹۲ هزار و ۶۴۲ مورد تردد خروجی به ثبت رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه محور گلوگاه –کردکوی در روز سیزدهم فروردین بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: بیشترین ترددهای ورودی و خروجی به تعداد ۱۹ هزار و ۱۵۲ تردد از این محور به استان انجام شده است.
مصدقی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز سیزدهم فروردین محور علی آبادکتول به گرگان پرترددترین محور بوده است، خاطرنشان کرد: در بخش حمل و نقل مسافری نیز ۱۲۸ هزار و ۹۵۱ مسافر در قالب ۱۶ هزار و ۱۹۴ سفر در این ایام جابه جا شده‌اند.

وی از خدمات دهی ۷۳ شرکت مسافربری، یک هزار و ۶۲۳ ناوگان اتوبوسی، مینی بوس و خودرو سواری توسط دو هزار و ۷۴۸ راننده به مسافران نوروزی خبر داد و اضافه کرد: در این ایام بیشترین مسافر با مینی‌بوس به تعداد ۶۱ هزار و ۳۷۵ نفر جابه‌جا شدند و بیشترین سفر با خودروی سواری انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اینکه تعداد تماس‌های روزانه با سامانه ۱۴۱ به ۲۴ هزار و ۵۹۸ تماس رسید، یادآور شد:  مرکز مدیریت راه‌های استان به شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ و تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی سؤالات کاربران جاده‌ای از وضعیت راه‌ها خواهد بود.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط