چهارشنبه 04 مهر 1403 - 00:55

کد خبر 11635

دوشنبه 14 فروردین 1402 - 15:18:00


خاطرات تلخ رئال و بارسا از داور ال‌کلاسیکو


ورزش 3/مارتینز مونوئرا داور ال‌کلاسیکوی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری خواهد بود؛ در حالی که رئال و بارسا دل خوشی از او ندارند.
امروز اعلام شد که خوان مارتینز مونوئرا داور دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری بین بارسلونا و رئال مادرید خواهد بود که چهارشنبه آینده در نوکمپ برگزار خواهد شد. خوزه لوئیس  گونزالس در اتاق وی ای آر به او کمک می‌کند
این سومین بار است که مونوئرا داوری ال‌کلاسیکو را برعهده خواهد داشت. این داور 40 سال ابتدا در فصل 21-2020 بازی بارسا و رئال در نوکمپ را سوت زد و در آن بازی رئال مادرید 1-3 پیروز شد. در دیداری که حواشی داوری زیادی هم داشت. بارسلونا به شدت روی پنالتی اعلام شده روی سرخیو راموس اعتراض داشت و معتقد بود که برخورد لنگله و راموس هرگز نمی توانسته پنالتی باشد.

 
مونوئرا فصل گذشته داور بازی برگشت دو تیم در لالیگا بود و بارسا توانست 0-4 رئال را در برنابئو شکست دهد.

او داور بازی بارسا-اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در سال 2020 نیز بود و یک گل لیونل مسی را مردود اعلام کرد چرا که اعتقاد داشت توپ به دست او برخورد کرده است. بارسایی‌ها شدیدا به تصمیم او معترض بودند. بارسا آن بازی را باخت و ارنستو والورده نیز پس از آن با تصمیم مدیریت وقت باشگاه برکنار شد.


رئال هم یک خاطره تلخ دیگر از مونوئرا دارد. اوداور بازی رئال و سویا در فصل 21-2020 بود و برخورد توپ به دست ادر میلیتائو را پس از بازبینی صحنه، پنالتی گرفت. رئالی ها سخت به این تصمیم اعتراض داشتند. بازی 2-2 مساوی شد و همان دو امتیازی که رئال از دست داد، در نهایت روی سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار بود. در آن فصل اتلتیکو قهرمان لالیگا شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط