جمعه 30 شهریور 1403 - 01:23

کد خبر 11730

دوشنبه 14 فروردین 1402 - 16:50:00


همسر زلنسکی به فلسطین اشغالی می‌رود


فارس/ سفیر اوکراین در رژیم صهیونیستی خبر داد که کی‌یف و تل‌آویو در حال رایزنی برای انجام سفر همسر رئیس‌جمهور اوکراین به فلسطین اشغالی هستند.

در شرایطی که حمایت‌های آمریکا و متحدانش از اوکراین و فشارهای آنها علیه روسیه ادامه دارد، خبرها از تدارک «اولگا زلنسکی» همسر ولودیمیر زلنسکی برای سفر به فلسطین اشغالی حکایت دارد.

منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی از قبیل روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گزارش دادند، سفیر اوکراین در رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کی‌یف و تل‌آویو در تدارک برای سفر همسر رئیس‌جمهور اوکراین هستند.

«یِوِن کورنیچوک» سفیر اوکراین در فلسطین اشغالی گفته که مذاکرات بین دو طرف برای هماهنگی انجام سفر بانوی اول اوکراین به تل‌اویو در حال انجام است و احتمال می رود این سفر طی چند هفته آینده صورت گیرد.

سفیر کی‌یف در تل‌آویو ابراز امیدواری کرد که تمرکز سفر همسر رئیس‌جمهور اوکراین به فلسطین اشغالی، مسائل انسان دوستانه باشد.

این دیپلمات اوکراینی مستقر تل آویو، از احتمال بازدید همسر زلنسکی از بیماران اوکراینی مستقر در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

گمانه زنی درباره سفر آتی همسر رئیس‌جمهور اوکراین در شرایطی انجام شده که مقام‌های کی‌یف از زمان آغاز جنگ اوکراین از رژیم صهیونیستی به دلیل آنچه عدم حمایت ناکافی این رژیم از اوکراین و عدم اعمال فشار بر روسیه خوانده‌اند، انتقاد کرده‌اند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط