یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 22:45

کد خبر 11743

دوشنبه 14 فروردین 1402 - 16:57:00


کشف یک قبضه آرپی‌جی، سلاح و مهمات جنگی در میرجاوه


فارس/ رئیس حوزه قضایی میرجاوه از کشف یک قبضه آر پی جی، سلاح و مهمات جنگی در سطح این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام اسحق میرزاده آبگرمی، رئیس حوزه قضایی میرجاوه از کشف یک قبضه آر پی جی، سلاح و مهمات جنگی در سطح این شهرستان خبر داد.

رئیس حوزه قضایی میرجاوه افزود: در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در طول نوار مرزی میرجاوه به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه، اداره اطلاعات و فراجا (هنگ مرزی و نیروهای انتظامی شهرستان میرجاوه) طی ۲ روز گذشته در ۳ عملیات بیش از ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش به همراه یک قبضه آر پی جی، ۱ قبضه کلت کمری و ۲ خشاب جنگی از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شد. 

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ها یک متهم نیز دستگیر شده ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به این مرجع قضائی معرفی شده است.

رئیس حوزه قضایی میرجاوه ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی و فراجا در شهرستان میرجاوه بیان کرد: امنیت و ایجاد آرامش روانی مردم خط قرمز دستگاه قضایی و مامورین امنیتی است همواره نگاه ویژه‌ای به معضل ورود مواد مخدر و سلاح‌های غیرمجاز که با هدف اخلال در امنیت کشور توسط معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد، داشته اند و با کمک خداوند تاکنون با تعامل سازنده توانسته‌اند این دسیسه‌ها را ناکام  بگذارند. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط