پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 04:58

کد خبر 11766

دوشنبه 14 فروردین 1402 - 17:19:00


برونو سالتور: همه ما در قبال اخراج او مسئولیم


طرفداری/اولین تجربه سرمربی‌گری سالتور برابر تیم سرسخت یورگن کلوپ رقم خواهد خورد
چلسی در تلاطم اخبار اخراج گراهام پاتر، چالش سختی برابر لیورپول در پیش خواهد داشت.
در دیداری معوقه از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۲/۲۳، چلسی فرداشب به مصاف لیورپول خواهد رفت. برونو سالتور دستیار سابق گراهام پاتر که پس از اخراج او مسئولیت هدایت آبی ها را به عهده گرفته است، در کنفرانس خبری پیش از اولین تجربه سرمربی‌گری خود حاضر شد که شرح صحبت‌های او را به نقل از standard می خوانید:
اخراج گراهام پاتر
پنج دقیقه پیش با گراهام پاتر صحبت کردم و او به همه شما سلام رساند. ما کارکنان باشگاه و خانواده‌هایمان 24 ساعت سختی را پشت سر گذاشته‌ایم اما در حال حاضر چاره‌ای جز کنار آمدن با وضعیت فعلی نداریم. امروز روز غم انگیز برای کارکنان باشگاه است، چرا که گراهام و بیلی رید که مربیانی فوق‌العاده و انسان‌هایی محترم هستند، از جمع ما جدا می شوند. ‌همه ما در اتفاقات اخیر مسئولیم، اما باید نگرش مثبتی داشته باشیم و با انرژی روی بازی فردا تمرکز کنیم. 
دلایل حضور سالتور به عنوان سرمربی موقت: 

اگر من اینجا هستم به این دلیل است که باشگاه فکر می کرد حضور من گام درستی در جهت پیشبرد اهداف است. من با هیئت مدیره صحبت کردم و آنها از من حمایت کردند.
این یک چالش بزرگ است اما من هم تجربه زیادی دارم، سعی می کنم به بازیکنان به خصوص بازیکنان جوان تر کمک کنم و احساس می کنم می توانم این کار را انجام دهم. تلاش من، کمک به باشگاه است. عقیده دارم کار گراهام در دوران حضورش در چلسی شگفت‌انگیز بود. فوتبال یک تجارت پیچیده است و فارغ از هر اتفاقی، ما به راه خود ادامه می دهیم. 
اندیشیدن به تبدیل شدن به سرمربی دائمی: 
 این اتفاق در کنترل من نیست، من فقط روی آنچه می توانم کنترل کنم تمرکز می کنم و روز به روز پیش می روم.
تقابل با لیورپول: 
ما این بازی را فرصتی ایده‌آل برای بازیکنان می دانیم. ما چلسی هستیم، باشگاهی با تاریخی شگفت انگیز. هدف ما پیروزی و تسلط بر تمام حریفان است. من یورگن کلوپ را تحسین می کنم، آنها نیز فصل سختی را پشت سر می گذارند اما بازیکنان درجه یکی دارند. 
وضعیت مصدومان: 
همان اخبار هفته گذشته! هیچ خبری در مورد در دسترس بودن استرلینگ یا وسلی فوفانا وجود ندارد. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط