یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 07:02

کد خبر 12095

دوشنبه 14 فروردین 1402 - 23:10:00


دستگیری 4 سارق کابل مخابرات در بیرجند


ایسنا/ فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: مأموران انتظامی این شهرستان چهار نفر سارق دستگیر و ۱۰ فقره سرقت را کشف کردند.  

سرهنگ احمدرضا کارگر، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل مخابرات در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۲ نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

کارگر با بیان اینکه در بازجوئی‌های تخصصی و پلیسی و با توجه به اعترافات متمهان، ۲ سارق دیگر نیز شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: در این خصوص چهار متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود. 
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط