یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 06:55

کد خبر 12098

دوشنبه 14 فروردین 1402 - 23:17:00


روشندل ایوانی‌ای که حافظ کل قرآن کریم شد


صدا و سیما/ مریم شفیعی روشندل ایوانی حافظ کل قرآن کریم که به عنوان نماینده کشور ایران در مسابقه‌های مختلف بین المللی و جهانی شرکت کرده و موفق به کسب عناوین زیادی شد.

مسابقات بین المللی که از ۲۸ اسفند سال نود هفت تا چهارم فروردین همان سال با حضور فعالان قرآنی از کشور‌های مختلف جهان به میزبانی کشور اردن برگزار شد مریم شفیعی روشن دل ایوانی توانست مقام سوم را کسب کند.

در این دوره از رقابت‌ها نمایندگان کشور‌های الجزایر، اندونزی، ایران، مصر و عربستان به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را کسب و در آئین اختتامیه از آنان تجلیل شد. در سیزدهمین دوره از مسابقات قرآنی کشور اردن نمایندگانی از کشور‌های موریتانی، غنا، بوسنی و هرزگوین، آذربایجان، بنگلادش، اندونزی، هند، نروژ، کرووات، تانزانیا، ایران، مالزی، قطر، فلسطین، اردن، عربستان، عمان، سودان، الجزایر، ترکیه، بحرین، مراکش، روسیه، تونس، مصر، عراق، لبنان، امارات متحده و کویت شرکت داشتند.

مریم شفیعی روشندل اهل شهرستان ایوان استان ایلام پیش‌تر در بیش از شصت مسابقه و چهلمین دوره مسابقات قران کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز موفق به کسب عنوان دوم در رشته حفظ شد و به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی قرآنی کشور را به دست آورده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط