یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 03:58

کد خبر 12369

سه‌شنبه 15 فروردین 1402 - 09:47:00


پایان کار سارق به عنف تلفن همراه در دلگان


باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از دستگیری سارق به عنف تلفن همراه با ۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد خبازی، فرمانده انتظامی شهرستان دلگان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه از شهروندان در شهرستان دلگان موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، در نهایت، یک سارق حرفه‌ای شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ خبازی بیان داشت: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشت، در تحقیقات تکمیلی به ۲ فقره سرقت به عنف تلفن همراه با همکاری یک نفر دیگر در سطح شهرستان دلگان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: تلاش ماموران برای دستگیری عامل دیگر این سرقت‌ها کماکان ادامه دارد و از شهروندان خواسته می‌شود تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط