چهارشنبه 04 مهر 1403 - 14:49

کد خبر 12446

سه‌شنبه 15 فروردین 1402 - 10:42:00


وعده عجیب به هواداران بوکا


ورزش 3/ انتخابات ریاست باشگاه بوکا جونیورز قرار است در سال 2023 برگزار شود و رقابت برای کسب این مقام از همین حالا آغاز شده است.
 
 با این که فرصت زیادی تا برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بوکا جونیورز باقی مانده اما به نظر می‌رسد که رقابت جدی برای کسب این عنوان بین نامزدهای انتخاباتی شکل گرفته است. 

این انتخابات قرار است در پایان سال جاری میلادی برگزار شود اما خورخه رئاله که یکی از نامزدهای اصلی ریاست باشگاه بوکاجونیورز است وعده جالبی را برای جلب نظر مدیران و هواداران این باشگاه مطرح کرده است.

او که تاجری شناخته شده در آرژانتین به حساب می‌آید، از ساخت ورزشگاهی جدید به جای بومبونرا به عنوان شعار اصلی کمپین انتخاباتی‌اش پرده برداشته که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 
 

برنامه او بسیار بلندپروازانه و شامل ساخت ورزشگاهی جدید در فاصله یک کیلومتری ورزشگاه فعلی این باشگاه است که آماری باورنکردنی را با خودش مطرح خواهد کرد. 

گفته می‌شود که این پروژه قرار است توسط انریکه لومباردی، معمار معروف، طراحی شود و ظرفیت حضور 112 هزار هوادار برای تماشای هر بازی بوکا را فراهم خواهد کرد.

این ورزشگاه همچنین قرار است 444 صندلی برای قسمت مهمانان ویژه، 78 کابل پخش تلویزیونی و چهار هزار ظرفیت برای پارکینگ داشته باشد که می‌تواند نظر هواداران این تیم را تا حد زیادی جلب کند.

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط