پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 19:38

کد خبر 12462

سه‌شنبه 15 فروردین 1402 - 11:00:00


فناوری خرید اقساطی آنلاین


بازار/با پیشرفت فناوری و تکنولوژی نیاز همه افراد به کالاهی دیجیتالی جزو نیازهای ضروری می باشد این کالاها عبارتند از گوشی موبایل-لپ تاپ و کنسول بازی. الان با پیشرفته روز به روزی که شاهد هستیم همه خریدها به صورت اقساطی و آنلاین انجام می شود که خرید اقساطی به نفع همه افراد طرفدار کالاهی دیجیتالی می باشد.
خرید اقساطی راهی ساده و هوشمندانه برای دسترسی به گوشی موردنظر است. این روزها،گوشی های هوشمند بودن بیشتر از یک وسیله ارتباطی،به دلیل قابلیت های بی شماری که دارند،جز ابزار ضروری همه روزه ی جامعه ی امروزی شده اند. با این حال،قیمت بالای گوشی های هوشمند می تواند مشکلی جدی برای بیشتر مردم باشد. خرید اقساطی گوشی، یکی از راه هایی است که برای دسترسی آسان تر به این ابزارهای نوین امکان پذیر می کند.

نیاز به پرداخت مبلغ کلی و یکجا ندارد در عوض،شما به صورت ماهانه باید هزیته اقساط را پرداخت کنید که در بلندمدت،هزینه کلی خرید بسیار کمتر از خرید نقدی به نظر می رسد.

همچنین با خرید اقساطی گوشی برای بسیاری از مردم رفع دغدغه هزینه های بزرگ و به صورت یکجا در شرایطی که نیازمندی های ماهیانه زندگی نیز وجود دارد،حل می شود و می توانند با خیال راحت یگ گوشی با کیفیت تهیه کنند.


پس چگونه می توانید یک گوشی هوشمند را با استفاده از فروش اقساطی خریداری کنید؟ در ادامه ی این رپورتاژ ما راهنمایی های لازم را به شما اعمال می کنیم.

بررسی نوع گوشی هوشمند قبل از هرچیزی مهم است که تعیین کنید که به  کدام نوع گوشی هوشمند تمایل و نیاز دارید.

درواقع مبلغ و تعداد اقساط قابل پرداخت به نوع گوشی موردنظر بستگی دارد برای مثال گوشی های رده پایین نسبت به گوشی های رده بالا ارزان قیمت تر هستند. پس،بررسی میزان پرداخت ماهیانه در قبال نوع گوشی هوشمند موردنظر بسیار مهم است.

حالا شرایط فروش به چه صورت است؟
پس از انتخاب نوع گوشی هوشمند،مهم است که شرایط فروش موجود در فروش اقساطی را مطالعه کنید. شما باید بدانید کدام مشتریان در این فرایند قابلیت تأیید شدن را دارند و اینکه میزان پرداخت ماهیانه چگونه تعیین می شود.

برخی از فروشگاه ها به بررسی اطلاعات ملی و جمع آوری اطلاعات در حساب های بانکی شما،نیاز دارند تا بررسی کنند که آیا شما قابلیت پرداخت اقساط را دارید یا خیر.در صورتی که قبلأ اقساط معوقه داشته باشید احتمال عدم تأیید شما بالا می رود.همچنین در فرایند خرید اقساطی،شرایط شرایط پرداخت در موعد بسیار مهم است.بهتر است قبل از شروع خرید اقساطی به خوبی شرایط و تعهدات خود را مورد بررسی قرار دهید.

مقایسه ی قیمت:
یکی از مزایای خرید اقساطی،آن است که شما قادر به مقایسه قیمت و شرایط مختلف از چندین فروشگاه هستید که فروشگاه یکی از همان فروشگاه ها می باشد.با این حال در صورتی که تنها در یک فروشگاه خرید گوشی را رد کردید،بهتر است که این را به فروشنده مورد نظر خود اطلاع دهید.

زیرا ممکن است در صورت تمایل فروشنده به شما ارائه تخفیفی بدهد و شرایط خرید را برای شما جذاب تر کند.

پرداخت ماهیانه:
در اکثر موارد،پرداخت اقساط ماهیانه در موعد خاصی انجام شود.بهتر است قبل از شروع خرید اقساطی گوشی با مدیریت پرداخت تماس بگیرید و با ایشان شرایط پرداخت ماهیانه را دریافت کنید، به خصوص در صورتیکه قصد دارید قسط های خود را از طریق حساب های بانکی در بانک های مختلف پرداخت کنید.تأخیر در پرداخت روزانه،علاوه بر هزینه های جریمه ممکن است باعث نارضایتی فروشگاه و حتئ تحریم شما در قبال خرید اقساطی در آینده شود.

همانطور که مشاهده کردید خرید اقساطی می تواند روشی راحت و نیز هوشمندانه برای دسترسی به یکی از ابزارهای اساسی امروزی ما باشد که محدود به کالای خاصی نیز نمی باشد شما می توانید یکی از کالاهای دیجیتالی محبوب بزرگسالان و کودکان را نیز خریداری کنید. کنسول بازی بسیار پرطرفدار می باشد نیز برای همگان فراهم شده است یکی دگیر مزیت های فروشگاه موبایل7، می باشد.در نهایت باتوجه به شرایط همیشگی پرداخت، می توانید لذت گوشی ای و یا هر کالای دیجیتالی که همیشه علاقه داشتید را تجربه کنید.به همین ترتیب شما به عنوان مشتری،باید توجه داشته باشید اقساط را به موقع پرداخت کنید تا بتوانید با خرید اقساطی کسب سود کنید.

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط