یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 02:17

کد خبر 12478

سه‌شنبه 15 فروردین 1402 - 10:56:00


یک میلیون و ۸۰۰ هزار گردشگر نوروزی به شهرستان دیلم سفر کردند


ایرنا/ سرپرست فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: در نوروز امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی این شهرستان را برای سپری کردن ایام تعطیلات خود انتخاب کردند.

محمد اسدی، سرپرست فرمانداری دیلم استان بوشهر اظهار کرد: ورود چنین جمعیت بی‌شماری نشان از گردشگرپذیر بودن این شهرستان دارد و باید استان نگاه خاصی در حوزه گردشگری به آن داشته باشد.
وی افزود: شهرستان دیلم بواسطه دارا بودن آب و هوای مطبوع بهاری، بازار تجاری و ساحل زیبا، از مناطق مهم و اصلی گردشگرپذیر استان بوشهر است که همه‌ ساله جمعیت بی‌شماری را پذیرا می‌شود.
اسدی گفت: در راستای تقویت نقاط ضعف در همه زمینه‌ها و در جهت تسهیل خدمات سفر، جلسات این ستاد را به صورت ماهانه و منظم برگزار خواهیم کرد.
سرپرست فرمانداری دیلم بیان کرد: ادامه رینگ جنوبی توسط شهرداری می‌تواند در امر تسهیل خدمات گردشگری موثر باشد و به کاهش حجم ترافیک کمک شایانی کند.
وی با تقدیر از مسئولان کمیته‌های ستاد خدمات سفر این شهرستان بیان کرد: با اتحاد و همدلی خوبی که بین نیروهای سپاه و انتظامی این شهرستان وجود دارد در بحث تامین امنیت نوروز سنگ تمام‌ گذاشتند و جای قدردانی دارد.
شهرستان ساحلی و تجاری دیلم با جمعیت بیش از ۳۵ هزار نفر در منتهی‌الیه شمالی استان بوشهر و از نقاط گردشگرپذیر در جنوب کشور است.


 
 
  


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط