چهارشنبه 04 مهر 1403 - 05:03

کد خبر 124788

پنج‌شنبه 22 تیر 1402 - 14:00:00


پیکر احمدرضا احمدی به سوی خانه ابدی بدرقه شد


باشگاه خبرنگاران/ مراسم تشییع پیکر زنده یاد احمدرضا احمدی شاعر و نویسنده معاصر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.

 در این مراسم برخی هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر از جمله مسعود کیمیایی، فرامرز قریبیان، مصطفی رحماندوست، آیدین آغداشلو، بهمن فرمان‌آرا، لیلی گلستان، احمد پوری، سهیل محمودی، فریدون عموزاده خلیلی و جمعی دیگر از نویسندگان و اهالی شعر و ادب حضور دارند.

طبق قرار، پیکر این ادیب فقید برای تدفین به بهشت فاطمه (س) واقع در بزرگراه باکری شمال، خیابان سیمون بولیوار شرق، خیابان سیمون بولیوار غرب، خیابان مرادآباد منتقل می‌شود.

احمدی متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان بود. وی سال‌ها در حوزه، ادبیات، شعر، نویسندگی و سینما فعالیت می‌کرد. احمدی در زمینه شعر، موسیقی، ویراستاری و ادبیات کودک و نوجوان نیز فعالیت‌های بسیاری داشت.

از آثار او در حوزه شعر می‌توان «دفتر‌های واپسین»، «دفتر‌های سالخوردگی»، «هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود» و «روزی برای تو خواهم گفت» و از آثار او در حوزه کودک و نوجوان می‌توان «دیگر در خانه پسرک هفت صندلی بود»، «دخترک ماهی تنهایی» و «مزرعه گل‌های آفتابگردان» نام برد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط