یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 02:20

کد خبر 12482

سه‌شنبه 15 فروردین 1402 - 10:59:00


سارقان زن در چنگال پلیس شهرستان دیلم گرفتار شدند


ایرنا/ فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: زن‌هایی که به صورت باندی اقدام به سرقت از مغازه‌ها در بندر دیلم می‌کردند حین ارتکاب بزه، توسط پلیس این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا محمودیان، فرمانده انتظامی شهرستان دیلم اظهار کرد: براساس مراجعه حضوری یکی از شهروندان به واحد گشتی کلانتری۱۱ در شهرستان دیلم مبنی بر سرقت از مغازه‌اش، مراتب جهت شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران به صورت پوششی به محل مورد نظر اعزام و با بررسی دوربین‌های مداربسته سارقان زن را که از چند باب مغازه در یک راستا سرقت کرده بودند شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، این سارقان در حالی که در جلوی یکی از مغازه های بازار اصلی دیلم قصد سرقت داشتند، با رعایت حقوق شهروندی توسط مأمورین دستگیر شدند.
محمودیان ادامه داد: متهمین پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی خود اعتراف و اظهار کردند قصد سرقت لوازم مغازه را داشتیم که در این اقدام ناکام ماندیم .
وی با اشاره به تشکیل پرونده قضائی و تحویل متهمین به مراجع قانونی، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی و واحدهای صنفی، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط