شنبه 31 شهریور 1403 - 17:44

کد خبر 12727

سه‌شنبه 15 فروردین 1402 - 13:48:00


توزیع گوشت گرم و شکر در ساری


صدا و سیما/ مدیر جهاد کشاورزی ساری از توزیع ۱۴۳ تن شکر و هشت تن گوشت گوسفندی و گوساله تنظیم بازاری در این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی، مدیر جهاد کشاورزی ساری از توزیع ۱۴۳ تن شکر مصرفی خانوار  وهشت تن گوشت گوسفندی و گوساله در طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان ساری خبر داد.
وی افزود: شکر به صورت فله در اختیار فروشگاه‌های منتخب برای توزیع بین خانوار با قیمت ۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان به ازای هرکیلوگرم قرار گرفت.
این مسئول اضافه کرد: شکر خانوار در سراسر این شهرستان و توسط فروشگاه‌های منتخب و شرکت‌های تعاونی‌های مصرف حتی در مناطق بالادست و کوهستانی نیز توزیع خواهد شد.
علوی اظهار کرد: برای تنظیم بازار گوشت قرمز، علاوه بر توزیع گسترده گوشت تنظیم بازاری منجمد با قیمت تا ۱۵۰ هزارتومان، گوشت گرم گوساله و گوسفندی نیز به بازار عرضه می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: گوشت گوساله گرم با قیمت ۲۵۷ هزار تومان و گوشت گوسفندی گرم با قیمت ۲۸۲ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم در بازار موجود است.
وی اضافه کرد: تاکنون سه تن گوشت گوساله گرم و پنج تن گوشت گوسفندی گرم در این شهرستان توزیع شد و تا کنترل و تنظیم بازار گوشت قرمز عرضه ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ منجمد تنظیم بازار ۴۳ هزار تومان و مرغ گرم نیز باید با قیمت مصوب ۶۳ هزار تومان در بازار به فروش برسد.
علوی توضیح داد: گوشت گوسفندی گرم در فروشگاه‌های جهان پروتئین در بلوار طالقانی، فروشگاه نورالدین در خیابان فردوسی و فروشگاه هایپرمیت قربانی واقع در میدان هلال احمر توزیع می‌شود،
وی با اشاره به اینکه کالا‌های اساسی مانند مرغ، شکر و گوشت قرمز بر اساس تصمیمات و مصوبات ستاد تنظیم بازار به فروش می‌رسد و از طریق شبکه‌های توزیع سراسری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: در حوزه بازار کمبود کالا وجود ندارد و از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف و گرانفروشی به ۱۲۴ اطلاع دهند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط