چهارشنبه 03 بهمن 1403 - 14:40

کد خبر 127860

یک‌شنبه 25 تیر 1402 - 13:04:13


راه‌اندازی سامانه جست‌وجوی شغلی در چهارمحال و بختیاری


فارس/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه جست‌وجوی شغلی با هدف تامین نیازمندی کارفرمایان، کارجویان و دست‌یابی به فرصت شغلی دلخواه در کوتاه‌ترین زمان ممکن در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد.

محسن مولوی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص راه‌اندازی سامانه جست‌وجوی شغلی اظهار کرد: این سامانه پیوندی است که زمینه ارتباط بین کارگر و کارفرما را به صورت برخط فراهم آورده و کارفرمایان می‌توانند نیازمندی‌های خود را در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز ثبت کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین کارجویان و جوانانی که به دنبال اشتغال هستند، می‌توانند با ثبت مشخصات خود در سامانه جست‌وجوی شغلی، از فرصت‌های شغلی که کارفرمایان در سامانه لحاظ کرده‌اند، زمینه اشتغال خود را فراهم کنند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مزایای ویژه جست‌وجوی شغلی امکان محدود کردن جست‌وجو، سرعت بخشیدن و دستیابی به موقعیت شغلی دلخواه است که باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در وقت، هزینه و انرژی در کارجویان می‌شود و با استفاده از جست‌وجوی آنلاین و کمک این سامانه در سریع‌ترین زمان، بستر ممکن فراهم می‌شود.
مولوی بیان کرد: سامانه جست‌وجوی شغلی با هدف بهبود و انسجام در عملکرد، کاریابی‌ها و کاهش هزینه‌های جست‌وجوی شغل و افزایش اشتغال راه‌اندازی شده است و کارجویان می‌توانند پس از ورود به سایت سامانه جست‌وجوی شغلی نیازهای شغلی هر استان و شهرستان‌های تابعه را بررسی کرده و پس از اتصال به کاریابی مورد نظر شغل مناسب خود را با هزینه اندک پیدا کنند.
وی ادامه داد :یکی دیگر از مزایای این سامانه این است که زمانی که اطلاعات و مشخصات کارجویان در سامانه ثبت می‌شود، در صورتی که کارجویان نیز مهارت و تخصصی نیاز دارند سازمان فنی و حرفه‌ای می‌تواند با پیش‌بینی نیروی کار، جویندگان کار آنان را به سمت مهارت‌آموزی و کسب تخصص سوق داده و بستر اشتغال آنان را فراهم کند.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط