شنبه 31 شهریور 1403 - 10:06

کد خبر 12902

سه‌شنبه 15 فروردین 1402 - 15:55:00


دستگیری ۲ سارق با شلیک پلیس در ری


ایرنا/ سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از شلیک تیر هوایی پلیس، زمین‌گیر و دستگیر شدند.

حسینعلی ابن علی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: عوامل گشت کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد شب دوازدهم فروردین هنگام پوشش‌دهی نقاط جرم‌خیز و با گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودروی تیبا سفید رنگ با پلاک ناخوانا با دو سرنشین در حال سرقت محتویات خودرو در جهت مخالف خیابان مشاهده می‌کنند.
وی افزود: در این هنگام سارقان به محض رؤیت پلیس سریعاً سوار خودرو شده و با توجه به بُعد مسافت از محل متواری شدند که دستگیری سارقان در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت و با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی مشخصات خودروی سارقان به دست آمد و در اختیار عوامل گشت قرار گرفت.
این مسئول اظهار کرد: بامداد روز گذشته ماموران کلانتری خودروی تیبای سفید را با راننده در کنار خودروهای پارک شده مشاهده و در یک عملیات ضربتی راننده را دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: سارق که عرصه را بر خود تنگ دید شروع به فریاد کرده و همدست از بین خودروها با یک قبضه سلاح به سمت ماموران حمله‌ور شد که با شلیک تیر هوایی متهم خلع سلاح و هر دو سارق دستگیر شدند.
ابن علی اضافه کرد: پس از تکمیل پرونده سارقان تحویل مراجع قضایی شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط