سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 07:00

کد خبر 13112

سه‌شنبه 15 فروردین 1402 - 18:42:00


ادامه روزهای آرام ستاره پرسپولیس؛ درخشش سعید صادقی چه زمانی آغاز می شود؟


طرفداری/ سعید صادقی در بازی با مس رفسنجان نیز عملکرد متوسطی را از خود به نمایش گذاشت
سعید صادقی همچنان در پرسپولیس دور از انتظار ظاهر می شود.
روزی که رضا درویش و باشگاه پرسپولیس با رایزنی و سختی های فراوان موفق شدند در رویارویی با باشگاه های استقلال، سپاهان و تراکتور و حتی گل گهر، سعید صادقی را جذب کرده و پیراهن قرمز را برتن او کنند، بسیاری از هواداران پرسپولیس امیدوار بودند با حضور بهترین پاسور لیگ قبلی و همین طور حضور او کنار نفراتی چون مهدی ترابی و سروش رفیعی بتوانند خط میانی رویایی را در لیگ 22 شاهد باشند.
اما هرچه از لیگ گذشت نه سعید صادقی توانست در قواره های بازیکنی که در گل گهر بود ظاهر شود و نه به نفراتی چون سروش رفیعی به اندازه کامل میدان داده شد تا درنهایت شاهد این باشیم که پرسپولیس حتی با افتی محسوس نسبت به فصل قبل به رتبه سوم جدول سقوط کند.
هواداران پرسپولیس آرزو به دل ماندند پر سروصدا ترین خرید داخلی‌شان حتی در دو بازی متوالی بدرخشد اما نشد که نشد. آخرین بازی که پرسپولیسی ها از درخشش صادقی به یاد دارند به هفته پنجم لیگ و بازی پرسپولیس - هوادار در نیم فصل اول مربوط می شود.
پس از آن بازی صادقی یا مصدوم بود یا وقتی هم در زمین بود، چیزی برای ارائه نداشت. در همین بازی آخر مقابل مس رفسنجان، شماره 21 سرخ ها که پس از چند هفته دوری، در ترکیب اصلی حضور داشت، اصلاً شرایط خوبی نداشت و با ارائه نمایشی متوسط همچنان دور از انتظارات ظاهر شد و جالب این که 85 دقیقه هم در زمین حضور داشت!

حالا باید دید بالاخره صادقی چه زمانی استارت زده و در 6 بازی پایانی می تواند به اندازه ای که از او انتظار می رود، نمایش موفقی داشته باشد یا نه.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط