سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 02:49

کد خبر 13150

سه‌شنبه 15 فروردین 1402 - 19:38:00


حمایت همه جانبه از روانخواه برای اولین برد


ورزش3/آخرین تمرین پارس جنوبی جم قبل از دیدار با چادرملوی اردکان امروز با حضور مدیرعامل باشگاه برگزار شد.
پارس جنوبی جم امسال با امکانات مناسبی که بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل و سایر دست‌اندرکاران به وجود آورد، امید زیادی داشت تا برای دومین بار جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد. این تیم اما در طول مسابقات با اتفاقاتی در بحث فنی روبه‌رو شد که شانس صعود خود را تقریبا از دست داده است.
مدیریت پارس جنوبی بعد از نتایج ضعیفی که با ایمان رزاقی راد کسب کردند، دو هفته‌ای است سکان هدایت تیم را به امیدرضا روانخواه داده‌اند و حالا امیدوارند فصل جاری لیگ یک را خوب به پایان برسانند.


با حضور روانخواه در پارس جنوبی، این تیم هنوز امتیازی به دست نیاورده و حالا جمی‌ها امیدوارند تا در بازی فردا مقابل چادرملوی اردکان به موفقیت برسند. از این رو آخرین تمرین پارس جنوبی امروز در ورزشگاه تختی جم با حضور بهرام رضاییان برگزار شد. در این جلسه تمرینی رضاییان با حضور کنار روانخواه و شاگردانش حمایت قاطع خود از آن‌ها را نشان داد تا با روحیه مناسبی برای دیدار با چادرملو آماده شوند.
پارس جنوبی جم اکنون با 33 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ یک قرار گرفته و با کسب 3 امتیاز در مسابقه فردا می‌تواند تا رده هفتم بالا بیاید. هرچند که حریف فردای آن‌ها هم تیمی قدرتمند و اوج گرفته است که روی کاغذ برای صعود به لیگ برتر هم شانس دارد


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط