شنبه 31 شهریور 1403 - 03:57

کد خبر 13312

سه‌شنبه 15 فروردین 1402 - 23:46:00


توزیع ۲۵ هزار پرس غذای گرم برای زنجانی‌ها در ماه رمضان


صدا و سیما/ ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۷ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در استان زنجان طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: براساس آمار‌های موجود از ابتدای ماه مبارک رمضان ۲۵ هزار پرس غذای گرم با محوریت مراکز نیکوکاری با مشارکت مردم و خیرین تهیه و بین مددجویان عزیز تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع شده است.

صالحی با اشاره به اینکه «اطعام مهدوی» از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است، اضافه کرد: در این طرح با استفاده از ظرفیت آشپزخانه‌هایی که توسط این نهاد با محوریت مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و هیات‌‎های مذهبی ایجاد می‌شود، غذای گرم تهیه و سپس در بین خانواده‌های عزیز تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری خیرین در طرح‌های مشارکتی این نهاد در طول سال افزود: خیران نیک اندیش زنجان برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان می‌‎توانند از طریق کد دستوری# ۰۲۴* ۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در سنت خیر اطعام و کمک به نیازمندان سهیم شوند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط