دوشنبه 02 مهر 1403 - 08:50

کد خبر 13317

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 00:32:00


چلسی 0-0 لیورپول/ یک امتیاز بی‌اهمیت!


ورزش 3/دو تیم که برای بهبود وضعیت‌شان در جدول لیگ برتر به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند، در نهایت در دیداری که موقعیت‌های چندانی نداشت، به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 بود که روی اشتباه کاستاس سیمیکاس، این کای هاورتز بود که صاحب توپ شد و با یک پاس خوب، ژوائو فلیکس را راهی دروازه لیورپول کرد اما حضور به موقع ژوئل ماتیپ، مانع گلزنی ستاره پرتغالی چلسی شد. 
در ادامه بازی متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و کمتر موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد می‌شد. 
بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 25، روی یک ارسال به محوطه جریمه لیورپول و دفع ناقص توپ، ریس جیمز از پشت محوطه جریمه با یک شوت محکم دروازه آلیسون را باز کرد اما داور این گل را به دلیل در آفساید قرار داشتن انزو فرناندز نپذیرفت.
در دقایق پایانی نیمه اول این بازیکنان چلسی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما حملات‌شان به موقعیت ویژه‌ای منجر نمی شد. در ثانیه‌های پایانی این نیمه، این بازیکنان لیورپول بودند که روی دروازه چلسی خطرساز شدند و در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده، چیزی نمانده بود که شوت فابینیو به گل اول بازی تبدیل شود اما وسلی فوفانا به هر شکل ممکن با سر توپ را به بیرون فرستاد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط