دوشنبه 02 مهر 1403 - 08:51

کد خبر 13378

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 08:02:00


اسلامی طلسم نیم‌فصل را می‌شکند


ورزش 3/ مهاجم نساجی امیدوار به گلزنی دوباره مقابل فولاد، مثل بازی رفت است.
 
 پیروزی نساجی مازندران در بازی رفت مقابل فولاد خوزستان در شرایطی به دست آمد که کریم اسلامی، ستاره اول این تیم بود و توانست بیشترین نقش را در سه امتیاز مهم برای شاگردان حمید مطهری رقم بزند ولی او پس از آن دیگر تجربه گلزنی به دست نیاورد و امیدوار است پس از نیم‌فصل به این روند پایان بدهد.

با وجود اینکه کریم اسلامی پس از آن مسابقه در گرفتن پنالتی و ساخت گل برای نساجی موثر بود، اما آخرین و سومین گل فصل خود را در دیدار رفت مقابل فولاد خوزستان به ثمر رساند و حالا دوباره می‌خواهد برابر همین تیم طلسم‌شکنی کند و روند گلزنی‌هایش برای نساجی دوباره آغاز شود.

این مهاجم سه گله که در این فصل سه پاس گل هم داده و چهار پنالتی هم گرفته، در دیدار اخیرشان مقابل گل‌گهر سیرجان که به شدت در محاصره مدافعان حریف بود، بازهم توانست مثمر ثمر ظاهر شود و سه موقعیت به وجود بیاورد که توپ‌های او تبدیل به گل نشد و یک پاس در عمق عالی او را نیز آداما نیان با یک ضربه عجیب به بیرون زد.

 نساجی مازندران فردا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در زمین فولاد خوزستان به میدان می‌رود و کریم اسلامی که همراه با تیم‌های مختلف تجربه گلزنی برابر فولاد را دارد، امیدوار است بازهم این کار را در اهواز انجام بدهد و چهار گله شود.

 اسلامی در بازی رفت مقابل فولاد هم گل زد، هم از عارف آقاسی پنالتی گرفت که می‌خواهد بازهم این کار را انجام بدهد


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط