دوشنبه 02 مهر 1403 - 11:01

کد خبر 13417

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 08:26:00


فرار برای گل ۴ به استقلال


ورزش 3/ هافبک آلومینیوم می‌خواهد چهارمین گل خود در تقابل با استقلال را به ثمر رساند.
 
در بین شاگردان سید مهدی رحمتی در آلومینیوم، یک بازیکن بیشترین تجربه گلزنی مقابل استقلال را دارد و توانسته در سه تقابل مختلف و همراه با دو تیم متفاوت دروازه آبی‌پوشان را باز کند و این انگیزه را دارد همراه با این تیم اراکی نیز برابر آبی پوشان گلزنی داشته باشد و تیمش را به امتیاز برساند.

علیرضا نقی‌زاده که در این فصل یکی از گل‌های منجر به پیروزی آلومینیوم مقابل مس کرمان را به ثمر رسانده و سال گذشته نیز تجربه گلزنی‌های مهم مثل جدال با پرسپولیس در اراک را داشت، امیدوار است حالا این مهم را در دیدار این هفته برابر استقلال تجربه کند و مثل دوران حضورش در سیاه جامگان و گسترش فولاد، به گل برسد.

نقی‌زاده در هفته اول فصل ۹۵-۹۴ روی یک توپ ارسالی از سمت چپ زمین، دروازه استقلال را باز کرد و سیاه جامگان را به گل رساند و پس از آن هم در دو مسابقه رفت و برگشت لیگ شانزدهم برابر آبی‌پوشان توانست گلزنی کند و گربه سیاه این تیم شود، اما حالا می‌خواهد برای نخستین بار با آلومینیوم این کار را انجام بدهد.

هافبک آلومینیوم در تمرینات این تیم با انگیزه بالایی کار کرده و می‌خواهد در کنار موقعیت‌سازی برای مهاجمان تیمش، دوباره شانس گلزنی پیدا کند و چهارمین گل خود در تقابل با استقلال را به ثمر رساند و به یک رکورد برسد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط