دوشنبه 02 مهر 1403 - 08:46

کد خبر 13422

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 08:32:00


پورحمیدی با توپ تنیس مقابل استقلال!


ورزش 3/ تمرینات ویژه‌ای برای آمادگی دروازه‌بان ملی‌پوش آلومینیوم مقابل استقلال در نظر گرفته شده است.
 
حسین پورحمیدی پس از سپری کردن یک سال فوق‌العاده که بیشترین آمار کلین‌شیت را در بین تمام گلرهای فوتبال ایران داشت، برای نخستین بار به اردوی تیم ملی دعوت شد و تجربه جدیدی در تولد ۲۵ سالگی خود به دست آورد و حالا می‌خواهد در نخستین بازی بزرگ ۱۴۰۲ نیز مقابل تیم سابقش درخشان ظاهر شود.

دروازه‌بان آلومینیوم که در این فصل ۱۳ بار دروازه خود را بسته نگه داشته و بهترین آمار را به ثبت رسانده، در دیدار اخیرشان مقابل مس کرمان می‌توانست این آمار را بهتر کند و به تنهایی صدرنشین جدول کلین‌شیت‌ها شود، اما اعلام یک پنالتی زودهنگام کاری کرد تا بازی خوب او همراه با این اتفاق مهم نشود.

 
با این وجود، حسین پورحمیدی در روزهای اخیر با روحیه بالایی در تمرینات آلومینیوم اراک حضور یافته و انگیزه زیادی دارد مقابل استقلال که شکل جدایی جالبی از آنجا نداشت، درخشان ظاهر شود و برابر هواداران این تیم، خودی نشان دهد و مهم‌تر از آن، یک نمایش خوب دیگر و کلین‌شیت مهم برای تیم تحت هدایت سید مهدی رحمتی رقم بزند.

 
پورحمیدی در تمرین روز گذشته آلومینیوم در حالی مثل همیشه سرحال و با انگیزه کار کرد که اشکان نامداری، مربی گلرهای این تیم که تجربه بازی و مربیگری در استقلال را هم دارد، با توپ و راکت تنیس شاگرد ملی‌پوش خود را تمرین داد تا به این شکل، او را آماده جدال حساس برابر آبی‌پوشان کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط