شنبه 31 شهریور 1403 - 00:59

کد خبر 13648

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 10:55:00


نفت مسجدسلیمان تبرئه شد


فارس/ باشگاه نفت مسجدسلیمان در پرونده استفاده از بازیکن غیرمجاز در دیدار مقابل نفت آبادان، تبرئه شد.

در چارچوب هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم نفتی خوزستان در روز ۲۴ بهمن‌ماه سال گذشته به میزبانی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه تلاش، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
پس از این دیدار بود که باشگاه نفت آبادان، مدعی شد که همتای مسجدسلیمانی، از یک بازیکن غیرمجاز در ترکیب خود استفاده کرده و بر همین اساس، شکایتی را تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
این موضوع با وجود اینکه کمتر در محافل خبری مطرح و به نظر می‌رسید که از سوی مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان، پیگیری مجدانه‌ای نمی‌شود، سرانجام روز گذشته تعیین تکلیف شد.
بر اساس رأی این پرونده، نفت مسجدسلیمان از این شکایت تبرئه شده است.
در حکم قطعی کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان علیه تیم نفت مسجد سلیمان مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام میلاد شیخی سلمانی در بازی دو تیم، آمده است که پس از بررسی لایحه دفاعیه ارسالی و نظر به اینکه تخلف موضوع ماده 61 مقررات انضباطی احراز نگردیده است در نتیجه مستند به ماده 95 این مقررات، حکم برائت باشگاه و بازیکن طرف شکایت صادر می‌شود.

نفتی‌های آبادان امیدوار بودند با اضافه شدن دو امتیاز به مجموع امتیازات خود، برای ادامه راه بقا در در لیگ برتر امیدهای خود را زنده کنند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط