جمعه 30 شهریور 1403 - 21:00

کد خبر 13680

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 11:09:00


افزایش سرانه فضای سبز قیداری‌ها


ایسنا/ شهردار قیدار از آغاز عملیات اجرایی پارک ۵ هکتاری کوهستان در دامنه کوه قیدار خبر داد.

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار با اشاره به آغاز عملیات احداث پارک پنج هکتاری در قیدار عنوان کرد: وجود پارک و تفرجگاه از نیازهای جامعه شهری است که با توجه به همین موضوع شهرداری قیدار پس از مطالعه و طراحی پارک کوهستان، عملیات اجرایی آن را رسما آغاز کرد.
وی هدف از احداث پارک کوهستان را ایجاد تفرجگاه برای شهروندان، افزایش سرانه فضای سبز، بهره‌برداری مناسب از دامنه کوه قیدار و افزایش پوشش گیاهی در شهر عنوان کرد و گفت: احداث پارک کوهستان و ایجاد تفرجگاه  طبیعی در دامنه کوه قیدار از مطالبات دیرینه شهروندان بوده است که برای احترام به خواست شهروندان این مهم محقق شد.
شهردار قیدار سرانه موجود فضای سبز شهر قیدار را پنج مترمربع اعلام کرد و متذکر شد: با احداث و بهره‌برداری از پارک کوهستان سرانه فضای سبز با رشد یک و نیم متری به عدد شش و نیم مترمربع می‌رسد.
موسوی با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز و ایجاد فضاهای تفریحی از اولویت‌های شهرداری است، بیان کرد: با همراهی شورای اسلامی شهر در صورت تامین منابع مالی پروژه پارک کوهستان، فاز اول این پروژه در سال‌جاری به پایان می‌رسد.
شهردار قیدار پروژه تفرجگاه کوهستان را ۱۷ هکتار عنوان کرد و یادآور شد: عملیات اجرایی فاز اول پروژه به مساحت ۵ هکتار آغاز شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط