یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 21:08

کد خبر 13826

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 12:56:00


اینتر امیدوار به لغو محرومیت لوکاکو مقابل یوونتوس


طرفداری/ با وجود امیدواری سیمونه اینزاگی، یک اتفاق مشابه در این فصل سری آ می‌تواند امیدهای اینتر برای بخشیده شدن لوکاکو را کم کند 
اخراج روملو لوکاکو در پایان بازی جنجالی یوونتوس و اینتر، موضوع داغ امروز رسانه‌های ایتالیا بوده است.

پس از خطای هند برمر در ثانیه‌های پایانی بازی، روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی دروازه یوونتوس را باز کرد تا بازی 1-1 شود. لوکاکو پس از این گل، ژست دعوت به سکوت همیشگی خودش را به هواداران یوونتوس نشان داد. برخی از هواداران یووه به او توهین نژادپرستانه کردند و بازیکنان بیانکونری نیز با حرکت این مهاجم بلژیکی را اقدام به تحریک پنداشتند و با او درگیر شدند. 

این نخستین باری نبود که روملو لوکاکو چنین شادی گلی انجام می‌داد و او در بازی بلژیک و سوئد در مقدماتی یورو 2024 این کار را کرده بود. داویده ماسا، داور مسابقه اقدام لوکاکو را تحریک هواداران حریف تشخیص داد و با نشان دادن کارت زرد دوم، لوکاکو را از بازی اخراج کرد. 


سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی برای بخشیده شدن محرومیت لوکاکو از بازی برگشت برابر یوونتوس ابراز امیدواری کرد چون اعتقاد دارد داور از شادی گل لوکاکو سوبرداشت کرده است. به همین علت اینتر امیدوار است محرومیت لوکاکو بخشیده شود. اگرچه یک اتفاق مشابه در این فصل سری آ افتاد که ممکن است باعث ناامیدی اینتری‌ها شود. در اکتبر 2022 آدمولا لوکمن، مهاجم آتالانتا در تساوی 2-2 برابر اودینزه پس از گل خود رو به هواداران حریف ژست سکوت گرفت و پس از اخطار داور، بازی بعدی را از دست داد. استدلال آتالانتایی‌ها نیز این بود که این شادی گل همیشگی لوکمن است اما محرومیت این مهاجم نیجریه‌ای بخشیده نشد. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط