جمعه 30 شهریور 1403 - 11:05

کد خبر 13939

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 14:09:00


نیمی از باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه «بدنسازی» هستند


ایسنا/ مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: 50 درصد باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه در رشته‌های بدنسازی فعالیت دارند.

منوچهر حاتمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه طی سال گذشته 117 باشگاه ورزشی جدید در کرمانشاه راه اندازی شد، اظهار کرد: در حال حاضر 746 باشگاه ورزشی در سطح استان فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: از این تعداد 460 باشگاه در سطح شهرستان کرمانشاه و مابقی در شهرستان ها فعال هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر باشگاه های ورزشی در سطح استان را باشگاه های بدنسازی تشکیل می دهند، گفت: حدود 50 درصد از مجموع باشگاه‌های ورزشی استان، در رشته بدنسازی هستند.
وی تصریح کرد: پس از باشگاه‌های بدنسازی، رشته های همگانی، فوتبال و رشته‌های رزمی بیشترین تعداد باشگاه های استان را به خود اختصاص داده‌اند.
حاتمی با تاکید براینکه نظارت کاملی روی فعالیت باشگاه‌های استان بویژه باشگاه‌های بدنسازی صورت می‌گیرد، گفت: به منظور پیشگیری و کنترل تجویز و استفاده از مکمل‌های ورزشی غیرمجاز در باشگاه های بدنسازی تیم های بازرسی متشکل از چند دستگاه ذیربط بصورت مداوم از آنها بازدید می‌کنند.
وی اضافه کرد: طبق گزارشات و نیز شکایاتی که  واصل می‌شود، بیشترین تخلفات باشگاه های ورزشی در سطح استان مربوط به مسئله تعرفه است که شکایاتی که در این رابطه می‌شود را پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از فعال بودن حداقل یک استخر در همه شهرستانهای استان خبر داد و گفت: در شهر کرمانشاه هم چندین استخر به علاقمندان رشته‌های آبی خدمات ارائه می‌دهند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط