جمعه 30 شهریور 1403 - 08:04

کد خبر 13990

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 14:43:00


سارقان زورگیر را شناسایی کنید


ایرنا/ فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و انهدام باند سارقان زورگیر و اخاذ در قشم خبر داد و گفت: با تلاش همه جانبه و ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی این جزیره این باند چهار نفره از سارقان در این شهرستان مرزی دستگیر شدند.  

غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اخاذی و زورگیری در این شهرستان مرزی، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران با تلاش های بی وقفه شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، یک باند چهار نفره از سارقان زورگیر و اخاذ را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان توضیح داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یکی از متهمان خانم با ترفندی خاص افراد مالباخته را به داخل منزل استیجاری کشانده و سپس با حضور و مداخله دیگر اعضای باند و با تهدید و ارعاب اموال همراه آن‌ها شامل طلا و جواهرات، گوشی تلفن همراه، پول‌های نقد و کارت‌های بانکی آنان را سرقت می‌کردند.
جعفری اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های علمی به عمل آمده به چند مورد زورگیری از شهروندان در شهرهای قشم و بندرعباس اعتراف کرده‌اند که در بازرسی از منزل و مخفیگاه آنان تعدادی اموال مسروقه کشف شد.
وی با بیان اینکه اعضای این باند با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، گفت: در اجرای دستور مقام قضایی شهرستان قشم تصاویر متهمان برای شناسایی دیگر شاکیان و مالباختگان احتمالی رسانه‌ای می‌شود تا شهروندانی که توسط این افراد و با این شیوه از آنها اخاذی شده در اسرع وقت برای طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی قشم مراجعه کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط