دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 21:36

کد خبر 14020

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 15:01:00


باد شدید مناطقی از اصفهان را در می‌نوردد


رویداد ایران/ رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وزش باد شدید و وقوع توفان و گردوخاک در برخی ساعات طی روز پنجشنبه ۱۷ فروردین خبرداد.

لیلا امینی، رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه از ظهر فردا پنجشنبه وضعیت جوی استان ناپایدار می‌شود، اظهار کرد: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در برخی ساعات وقوع توفان در شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار، کاشان، میمه، مبارکه، نائین، دهق، دهاقان، داران، مهاباد و مورچه خورت طی روز پنجشنبه پیش‌بینی شود که در مناطق مستعد شمال استان با خیزش گردوخاک همراه است.
وی با بیان اینکه در شهرستان‌های غربی و جنوبی استان احتمال خیزش گردوخاک وجود ندارد، افزود: در این مناطق و همچنین شمال استان بارش رگبارهای پراکنده را طی فردا انتظار داریم اما شدت بارش‌ها قابل توجه نخواهد بود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: امروز تا اوایل روز پنجشنبه نیز جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است و آسمان بیشترِ مناطق صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.
امینی با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.
وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۲ درجه سلسیوس زیر صفر و بادرود از توابع شهرستان نطنز با دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط