دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 23:27

کد خبر 14042

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 15:14:00


واژگونی مرگبار خودروی سواری در آوج


تسنیم/ رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پیکان در شهرستان آوج یک نفر جان باخته و دو نفر مجروح شدند.

فرهاد ذاکری منش، رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پیکان در شهرستان آوج محدوده روستای سلطان‌بلاغ بلافاصله ماموران پلیس راه و انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پیکان به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده است.
رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته و راننده به همراه یک نفر سرنشین دیگر توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند. 
ذاکری منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه در حال بررسی می باشد، خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، قوانین عبور و مرور، سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت کرده تا سفری ایمن را برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط