یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 12:53

کد خبر 14237

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 18:07:00


فوری: فتح‌الله‌زاده در سمت خود ابقا شد!


ورزش 3/ با اعلام رسمی باشگاه استقلال، علی فتح‌الله‌زاده همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و خبری از برکناری او نیست.
تمامی گمانه زنی ها و اخبار درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال اشتباه از آب درآمد. علی فتح‌الله‌زاده که نتوانست در مدت زمان مقرر مطالبات استراماچونی را پرداخت کند و موجبات حذف آبی ها از آسیا را رقم زد، برای اتمام مأموریت خود در این باشگاه ماندنی شد!
پس از مناظره 2 شب پیش علی فتح‌الله‌زاده و پرویز مظلومی با حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی که با واکنش های گسترده ای همراه بود، شنیده می شد که مدیرعامل استقلال در جلسه امروز هیئت مدیره، از سمت خود برکنار می شود اما این اتفاق رخ نداد و مدیر پرحاشیه این روزهای فوتبال ایران، با قدرت به کارش ادامه می دهد!
در بیانیه ای که رسانه رسمی استقلال منتشر کرده، آمده است: جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز با حضور اعضا برگزار شد. در این جلسه هیچ بحث جدیدی در خصوص تغییرات مدیریتی مطرح نشد و بر اساس تصمیم اعضای محترم هیات مدیره در جلسه قبلی، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به کار خود در این باشگاه ادامه می‌دهند.
فتح‌الله‌زاده که دوشنبه یکی از بدترین شب های زندگی خود را سپری کرد و با اتهامات ریز و درشتی نیز مواجه شد، امروز تا لب تیغ رفت اما در سمت خود ابقا شد. این اتفاق درست در روزی رخ داد که هواداران استقلال در اعتراض به وضعیت فاجعه بار مدیریت باشگاه، دست به تجمع اعتراضی زده و خواستار برکناری فتح‌الله‌زاده شده بودند.
صبح امروز نیز وزیر ورزش با رد شایعه اخراج مدیرعامل استقلال گفت: سه نفر از چهار نفر اعضای هیئت مدیره استقلال به ماندن آقای فتح‌الله‌زاده رای دادند و در نتیجه ایشان تا پایان فصل ماندگار خواهد شد.

جالب اینکه حمید سجادی امروز در گفتگو با خبرنگاران و در پایان جلسه هیئت دولت اعلام کرده بود که فتح‌الله‌زاده تا آخر فصل در استقلال خواهد ماند و این مصوبه هیئت مدیره درست مطابق حرف های اوست که با برکناری مصطفی آجورلو، فتح‌الله‌زاده را بر سرکار آورده است. البته خبرنگار ورزش سه از سازمان خصوصی سازی اطلاع کسب کرده که مدیرعامل فعلی و اعضای هیئت مدیره به طور قطع از سمت خود کنار خواهند رفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط