جمعه 30 شهریور 1403 - 01:56

کد خبر 14388

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 20:55:00


برگزاری جشن بزرگ ازدواج علوی در میلاجرد


صدا و سیما/ مدیر مرکز حرکت‌های مردمی استان مرکزی از برگزاری جشن بزرگ ازدواج علوی در شهر حجاب ایران خبر داد.

پرویز عزیزی، مدیر مرکز حرکت‌های مردمی استان مرکزی اظهار کرد: همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت جشن بزرگ ازدواج علوی برای زوج‌های میلاجردی با سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی برگزار می‌شود.

عزیزی افزود: مراسم جشن بزرگ ازدواج علوی، چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه و همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام)، با حضور زوج‌های جوان میلاجردی که امسال عقدشان به ثبت رسیده است، برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین زوج‌ها و خانواده‌ها و دوری از تجملات است، خاطرنشان کرد: اصل ساده زیستی در فرهنگ ایرانی اسلامی بسیار با اهمیت و مورد تاکید است و توجه به سبک زندگی اسلامی به خصوص در زمینه ازدواج، موجب آسایش و آرامش در زندگی می‌شود.

مدیر مرکز حرکت‌های مردمی استان مرکزی ادامه داد: همچنین با هدف تحکیم بنیان خانواده، ترویج و تسهیل گری در زمینه ازدواج آسان، ۱۱۵ سری کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های میلاجردی پرداخت خواهد شد، تاکنون ۲۵۶ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان شهرستان میلاجرد تهیه شده است و امسال هم این طرح با جدیت ادامه می‌یابد.

عزیزی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ میلاجرد به عنوان منطقه محروم استان مرکزی و به عنوان یکی از ۴ نقطه در سطح کشور شناسایی شد و از سال گذشته، به همت مرکز حرکت‌های مردمی اتفاقات خوبی در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی رقم زده شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط