شنبه 31 شهریور 1403 - 20:22

کد خبر 14591

پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 - 08:45:00


یاران محمدی و حاج‌صفی نزدیک به قهرمانی


ورزش 3/آ. ا. ک آتن در حضور یکی از دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل وولوس به برتری رسید.
 
در یکی از مسابقات هفته بیست و نُهم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی را پس از مدت‌ها در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی و احسان حاج‌صفی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه شب در استادیوم پانسِسالیکوس به مصاف وولوس رده ششمی رفت.

یاران محمدی و حاج‌صفی که طی دو دیدار اخیرشان در سوپر لیگ یونان یک تساوی و یک پیروزی داشتند، در مسابقه با وولوس توانستند به دومین برد پیاپی دست پیدا کنند و صدرنشین بمانند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در دیدار مقابل وولوس با گل دقیقه ۹ پیندا موفق شد به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه دست پیدا کند تا ۶۶ امتیازی شود و برحسب تفاضل گل بهتر نسبت به پاناتینایکوس، همچنان در صدر جدول سوپر لیگ یونان بماند.
 
میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن که آخرین بازی خود را در مرحله گروهی جام جهانی مقابل آمریکا انجام داده و پس از آن به دلیل مصدومیت نتوانسته بود به میدان برود، در دیدار مقابل وولوس ۹۰ دقیقه در زمین بود.

احسان حاج‌صفی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که در چهار ماه اخیر همواره در ترکیب تیمش در رقابت‌های سوپر لیگ یونان و مسابقات ملی حضور داشت، در دیدار مقابل وولوس فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.

 
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط