جمعه 30 شهریور 1403 - 10:20

کد خبر 1474

چهارشنبه 02 فروردین 1402 - 23:22:00


کریستیانو رونالدو: کمک کردن به تیم و بازیکنان جوان در DNA من است


طرفداری/ کریستیانو رونالدو از سوی روبرتو مارتینز به اردوی تیم ملی پرتغال دعوت شده است. رونالدو در حاشیه این اردو در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت. به مرور مهم ترین صحبت های او می پردازیم:
*طی ماه های اخیر به این قابلیت رسیدم که مسائل را از زاویه ای دیگر ببینم و چیزهای جدیدی یاد گرفتم. اکنون به عنوان یک انسان، احساس می کنم که کامل تر شده ام. از بازگشت به اردوی تیم ملی خوشحالم. مربی روی من حساب باز کرد و از او تشکر می کنم. متوجه شدم که هنوز می توانم کارهای زیادی در تیم ملی انجام بدهم. به خداحافظی از تیم ملی فکر کردم اما در نهایت با خانواده ام به این نتیجه رسیدیم زمان خداحافظی از تیم ملی فرا نرسیده است.

*جام جهانی بعدی؟ اکنون در سنی هستم که باید قدم به قدم پیش بروم. دیگر نمی توانم برای خود اهداف بلندمدت ترسیم کنم. مرحله به مرحله پیش می روم. کاری به آینده ندارم. هدف من کمک به تیم ملی است و باید همیشه آماده باشم. در نهایت همه چیز به نظر مربی بستگی دارد.

*بازیکنان جوان پرتغال همیشه آماده آموختن هستند. حالا در غیاب په په، من مسن ترین بازیکن تیم هستم و سعی می کنم آموزش های لازم را در اختیار بازیکنان جوان قرار بدهم. همیشه هرکجا بوده ام، هدف من کمک به بازیکنان جوان و تیم بوده است. همیشه آماده کمک کردن هستم و این ویژگی در DNA من است.

*مشکلی با نیمکت نشینی ندارم و همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد. باید به نظر او احترام گذاشت. مهم ترین موضوع، رساندن پرتغال به بالاترین سطح است. تا زمانیکه در تیم ملی روی من حساب کنند، آماده خدمت کردن هستم.

*رکوردها به من انگیزه می دهد. می‌ خواهم به بازیکنی که بیشترین بازی ملی را انجام داده، تبدیل شوم. این باعث افتخار است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط