شنبه 31 شهریور 1403 - 13:25

کد خبر 14857

پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 - 11:28:00


واردات ممنوع، تکیه به توان داخلی


طرفداری/سرمربی تیم ملی والیبال ایران از مربی بدنساز داخلی استفاده کند.

تیم ملی والیبال ایران سال 1402 در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها 2023 در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (16 خرداد تا اول مرداد) قهرمانی آسیا در ایران (27 مرداد تا چهارم شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (28 شهریور تا چهارم مهر) و انتخابی المپیک در ژاپن، چین و برزیل (8 تا 16 مهر) شرکت می‌کند.

قرار بود فدراسیون والیبال برای تقویت کادر فنی تیم ملی به دنبال امضای قرارداد مجدد با یاناس مربی بدنساز لهستانی باشد اما به نظر می رسد بهروز عطایی سرمربی تیم ملی قید این مربی خارجی را زده و به دنبال استفاده از گزینه های داخلی است. شنیده می شود یکی از جدی ترین دلایل عدم بازگشت یاناس به تیم ملی، مسائل مالی بوده است.

ظاهرا مهدی خباز که سابقه حضور در تیم ملی در دوران آلکنو را دارد و ملی پوشان را در المپیک همراهی کرده جدی ترین گزینه عطایی برای اضافه شدن به کادر فنی است. با توجه به اینکه خباز در حال حاضر عضو کادر فنی تیم ملی نوجوانان است باید منتظر ماند و دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

با وجود اینکه حضور یاناس در تیم ملی منتفی شد اما فدراسیون همچنان به دنبال یک مربی خارجی است تا بتواند با حضور او کادر فنی تیم ملی را تقویت کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط