شنبه 31 شهریور 1403 - 10:02

کد خبر 14871

پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 - 11:50:00


درخواست توماس توخل از بایرن مونیخ برای جذب یک مهاجم نوک جدید


طرفداری/با گذشت تقریباً یک فصل از جدایی روبرت لواندوفسکی، باواریایی‌ها به این نتیجه رسیدند که برای فصل آینده نیاز به یک مهاجم نوک جدید دارند و نباید تمام تخم مرغ‌های خود را در سبد چوپوموتینگ بگذارند.

به گزارش گئورگ هولزنر از کیکر، بایرن مونیخ به دنبال جذب یک مهاجم نوک جدید برای فصل آینده است. توماس توخل اعتقاد دارد که در تابستان به یک بازیکن دیگر در این پست نیاز دارند. با اینکه اریک ماکسیم چوپوموتینگ در این فصل عملکرد خوبی داشته و توخل و مدیران باشگاه با او اعتماد دارند، اما اینکه در فصل آینده نیز تنها مهاجم نوک باواریایی‌ها باشد، ساده لوحانه خواهد بود.

با این حال بایرن مونیخ کار دشواری برای پیدا کردن یک مهاجم نوک جدید دارد. تابستان گذشته نام ویکتور اوسیمن به طور خلاصه مورد بحث قرار گرفت. مهاجم نیجریه‌ای به همراه راندل کولو موانی توسط باواریایی‌ها به دقت زیر نظر قرار دارند. هری کین نیز هنوز در لیست بایرن مونیخ حضور دارد اما باید که آیا این انتقال برای آن‌ها واقع بینانه خواهد بود یا خیر. حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه نیز پس از شکست مقابل فرایبورگ در دی اف بی پوکال، درباره اینکه آیا مهاجم جدیدی به خدمت خواهند گرفت یا خیر، گفته بود: «البته م می‌نشینیم و خواهیم دید در بازار نقل و انتقالات چه خواهیم کرد»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط