شنبه 31 شهریور 1403 - 08:13

کد خبر 14944

پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 - 12:45:00


برخورد توپ با صورت/ ستاره دورتموند شانس آورد!


ورزش 3/متس هوملس، مدافع دورتموند، شب گذشته لحظات سختی را در دیدار برابر لایپزیش سپری کرد.
 
دورتموند شب گذشته در دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمان به مصاف لایپزیش رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

این تیم نتوانست نمایشی که به دنبالش بود را در این بازی ارائه کند و تلاش‌های بازیکنان دورتموند برای باز کردن دروازه حریف بی‌نتیجه ماند تا آنها در نهایت تسلیم لایپزیش شوند و از دور رقابت‌ها کنار بروند. 

در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان نیمه اول فرصت باقی مانده بود و بازی با نتیجه 0-1 به سود لایپزیش دنبال می‌شد، هوملس موفق شد توپی که به سمت دروازه تیمش شلیک شده بود را با سینه دفع کند اما در تلاش دوم این توپ با نهایت سرعت و قدرت به صورتش برخورد کرد. 

با این حال، این بازیکن از جا برخاست و سعی کرد همچنان به کارش در زمین ادامه دهد اما همین جا بود که بسیاری از هواداران و کادر فنی و بازیکنان دورتموند به شدت نگران او شدند. 
 
این مدافع آلمانی در حالی سعی داشت به بازی برگردد که مشخصا شرایط خوبی نداشت و ناگهان جلوی محوطه جریمه و با وضعیتی که معلوم بود کاملا گیج است و حالت عادی ندارد به زمین افتاد. 

کادر پزشکی دورتموند بلافاصله وارد زمین و مشغول مداوای او شدند و چند دقیقه بعد اعلام شد که مشکل خاصی بر اثر این ضربه برای این بازیکن به وجود نیامده و او می‌تواند به بازی ادامه دهد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط