جمعه 30 شهریور 1403 - 12:53

کد خبر 15081

پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 - 14:04:00


آگهی فروش خودرو شهروند قزوینی را به دردسر انداخت


باشگاه خبرنگاران/ رئیس پلیس فتای استان قزوین گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری اینترنتی از طریق بارگذاری آگهی فروش خودرو در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

محمدعلی فرهودی، رئیس پلیس فتای استان قزوین اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده توسط ماموران مشخص شد متهم با ثبت آگهی فروش خودرو در یکی از اپلیکیشن‌های فروش کالا و پیگیری شاکی برای خرید، درخواست بیعانه ۱۷۰ میلیون ریالی از او کرده است.
رئیس پلیس فتای استان قزوین بیان کرد: متهم با بهانه بیماری یکی از اعضای خانواده و تامین هزینه‌های بیمارستان، از احساسات انسانی شاکی سوء استفاده کرده و پس از دریافت مبلغ بیعانه ارتباط خود را با او قطع کرده است.
فرهودی با اشاره به اینکه متهم در اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا شناسایی و پس از دستگیری، وجه واریزی به حساب شاکی عودت داده شد، خاطرنشان کرد: اپلیکیشن‌های فروش کالا یکی از بازار‌های در دسترس و مناسب برای خرید اقلام مورد نیاز می‌باشد، اما هموطنان می‌بایست ضمن دقت عمل بیشتر و تهیه اقلام از فروشگاه‌های معتبر، در خرید‌های خود از واریز هر گونه وجه به عنوان بیعانه به حساب افراد ناشناس خودداری کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط